2 ביולי 2011

"חוני המעגל"

אחת מבנותיי משתמשת בתיבת הדואר של הוט מייל  כבר שנים רבות.
כל פעם שאני אומרת לה "יאללה, תפתחי כבר ג'י מייל"
היא עונה: "עזבי, רגילה כבר...כל החיים שלי שם"

גוגל השיקה השבוע את +Google
מיד קפצתי על העניין, אני הרי לא עושה כלום כל היום (: ועכשיו יש לי משחק חדש !!!
אבל,
אצטרך להיעזר בסבלנות בכדי לראות במה זוכים שם. בשל העומס, עדיין לא קיבלתי אישור חברות ברשת.
לא נשארה בידי הברירה אלא,
לצאת לסיור סרטונים ברשת, לחפש את "הרוצח" של פייסבוק...כך מכנים את הרשת החדשה .

נראה ידידותי, מתקדם יותר מפייסבוק. 
מסדר לנו את המעגל של "חוני" והחברים, את שיחות הוידאו, את הטלפון הנייד, אבל גם מבלבל....
שיטה דומה, אבל אחרת, יותר מתחשבת, יותר פרטית, יותר מסועפת....
.....................................................................................
אז מה לבת שלי ולפוסט הזה?
ומה יקרה לפייסבוק?
האם גוגל מאיימים?

מה אני חושבת?
"עזבו.....רגילה כבר.....כל החיים שלי שם"
אולי אחרי שתראו את הסרטון הבא, לא תחשבו כמוני ????
אולי אם אני אראה אותו שוב ושוב, גם אחשוב אחרת????


2 תגובות:

  1. הרגלים קשה לשנות

    השבמחק
  2. גלית שלום רב, נתבקשנו לבקר בבלוג במסגרת קורס תקשוב במרכז ללימודים אקדמיים.התרשמתי ומאחלת לך הצלחה.
    אורית נאומן.

    השבמחק

מודה על קריאת הבלוג וההתייחסות.
גלית