25 ביולי 2011

רכזת מאוכזבת ????

ככה נפתח אצלי הבוקר:
תוצאות חיפשו של "תקשוב" בגוגל......כל בוקר אני מקבלת את התוצאות באופן אוטומטי.
אני מרשה לעצמי להעתיק את תגלית הבוקר כיוון שממילא הופיעה בצורה אנונימית  בפורום פתוח ברשת:

"שלום! לקראת השנה קיבלתי מינוי של רכזת תקשוב + יום הדרכה בבית הספר(7 שעות)- עד כאן הכל טוב.
*כעת מתברר ששעות ההדרכה נכנסות להיקף המשרה שלי ולא בנוסף- כלומר ,לא שעות של אופק חדש אלא שעות העולם הישן שכידוע ערכן נמוך יותר. האם זה לא הרעת תנאים? שכר ירד משמעותית
*אני מחנכת כיתה (עולה ל ד'), אם יורידו לי 7 שעות להדרכה ועוד שעה פרונטלית (משרת אם) ישארו לי 18 שעות הוראה בכיתה, כיצד אצליח ללמד את כל המקצועות?לא יודעת מה לעשות?
* אני חייבת להשתתף בהשתלמות המוסדית של המורות בנושא תקשוב (הן חייבות)30שעות אך ללא הכרה וגמול מפני שמלבד זאת יש לי השתלמות לרכזות 60 שעות, מדוע ?"


האם זה שייך לעולם אותו הכיר לי רוני דיין אתמול, האם זה עולם אחר, האם אנחנו חיים בכמה עולמות? האם יש פה צדק או אי צדק?
לא רבים הם חלוצי התקשוב. אם התקשוב כל כך חשוב ועומד גבוהה בראש סול עדיפויות, אסור להחמיץ את האנשים שרוצים להטמיע אותו, את אלו שמוכנים לקבל עליהם את המלאכה הקשה הזו.
ואינני מבינה בגמולים ושעות ואופק ומינויים של משרד החינוך,
אני רק רוצה לשאול: האם חוסר שביעות רצון תקדם את הניסיון והתהליך לשינוי?

תגובה 1:

  1. הי גלית
    אינני בטוחה שאותה אלמונית ביררה עד היסוד את הזכויות שלה כרכזת מחשבים בעולם החדש. במקרה אני ערה מתוקף תפקידי לנושא זה. משרד החינוך מאפשר 7ש' לרכזת תקשוב שהן כתוספת למשכורתה או כחלק ממשכורתה. במידה ולא תרצה לפגוע בזכויות המצטברות שלה מסיבות אלה ואחרות כל שעליה לעשות להסכים ל- 7ש' ריכוז נוספות בתקשוב ואז היא תעבוד מעל משרת 100%. במידה ולא תסכים להרחיב את משרתה יחשבו לה השעות האלה מתקן העולם הישן . אני מאמינה שגם סוגיה זו תיפתר כמו שאר הדברים האחרים. איך אמר פרופ' דוד חן "התכנית בהתהוותה". גם הפרטים הטכניים עולים וצפים תוך כדי הטמעת התכנית והם יבואו על פתרונם תוך כדי התהליך. מקווה שעזרתי להסביר אף שאינני נציגת משרד החינוך. גאולה

    השבמחק

מודה על קריאת הבלוג וההתייחסות.
גלית