8 באוגוסט 2011

טוק טוק....מי אני ומה שמי?

טוק טוק, מי אני ומה שמי..........
זוכרים את צרוף המילים הזה?
ממה שאנו ניזונים, אנחנו מזינים אחרים שאחר כך מזינים אותנו חזרה....וחוזר חלילה.........
ובעצם הם שמים לנו את המראה מול הפנים, זו שמאפשרת לנו לעצב עצמנו שוב מחדש.
נשמע קצת הזוי....אולי "חופרני" למדי.
אבל זה כך.
WEB 2
זה פייסבוק, זה בלוג, זה יוטיוב, זה גם Ebay?  זה פליקר ועוד רבים אחרים שרק הולכים ומתפתחים ומתרבים ללא גבול.
השבוע קיבלתי תגובות בבלוג.........זה היה פשוט נפלא.
חשבתי (גם קורה לפעמים), כתבתי, ראו אותי, הגיבו, חשבתי, הגבתי.......עד שהלכתי לישון (:
ראו אותי כפי שאני רואה עצמי במראה?
אני רואה במראה את מה שאני חושבת שקיים
אך בעצם...אם אנחנו מנסים להשכיל, מה שאנו חושבים שקיים
ומה שבעצם אחרים רואים, זה מה שמתעצב בעקבות המשובים שאנחנו מקבלים.
אז כן, web 2, אינטראקציה, דינמיקה, משובים, אנחנו יורים ואחרים רואים...מגיבים, מוחים או מקבלים.
לא כך?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מודה על קריאת הבלוג וההתייחסות.
גלית