18 באוגוסט 2011

שת"פ וזה לא בשב"כ

ולמי שלא הבין ובכל זאת הגיע לכאן:
שת"פ וזה לא בשב"כ  = שיתוף פעולה וזה לא בשרות הביטחון הכללי

לקחתי פסק זמן...עצרתי קצת את השעון והלכתי לבקר בבלוג של השכן.
גיליתי כתיבה מלאת הומור
סגנון כתיבה...מוכר.... מזכיר את שלי
חצי ....................ציני
והחצי השני...... ר-ציני
הרבה סימני שאלה???? הרבה נקודות.......
בקיצור...אהבתי...הרגשתי כמו בבית.

אז מה????????

מסתבר שזה השותף שלי (: שאיתו אני מבלה שעות לא מעטות במלחמה על משימה מקוונת
בקרב מול מוהנד והקוריקולום המזמר
בהישרדות מול כל ההיבטים הפסיכולוגיים והגלובליים של הנפש שלנו
ואל מול תקשוב, למידה  ועם המון הקשבה.

רוצים לשלב את זה במאה ה-21
הנה תשובה
בסרטון הבא, שיתוף פעולה במלוא הדרו

לא באתי לכתוב בשבחו (למרות שאני משבחת והוא גם יודע)
רצית לאמר שהייתה פה חשיבה ולמידה ........ותובנות
שמה שלא רואים משם? אולי רואים מכאן?
שאולי השיתוף מדבק?
שכל אחד נותן את מה שהשני פחות יודע?
שאיפה שחלש לך...שם משלימים לך בחוזק?
שלא חשבתי שזה יעבוד יחד עד שלא ניסיתי?
שמותר לוותר על בלעדיות וללמוד משיתופיות!!





3 תגובות:

  1. ערב טוב גלית
    אני פזית ארנלדס סטודנטית במל"א תואר שני בניהול בחינוך. אני רוצה להודות לך על ההרצאה המענינת שהעברת לנו בשיעור של מתי בנושא קבוצת למידה בפייסבוק.יש לך עתיד כמרצה..! בנוסף אהבתי את כתיבתך בנושא שיתוף הפעולה. גם בכתיבה את מוכשרת..!
    הבלוג שלך מאורגן ומזמין ובזכותו אני לומדת עכשין מהקישור על האפליקציות בפייסבוק.
    תודה ושבוע טוב.

    השבמחק
  2. הי פזית
    תודה לכם על הקשב וההתעניינות ולך על המחמאות (:, אכן פייסבוק הוא תחום מאוד רלוונטי ואין ספק שבכל סביבה יוצר דיון פורה.
    גם אתם עכשיו נמצאים צעד אחד לפני כתיבת הבלוג כפי שהבנתי אז רק "עצותיים "קטנות: ראשית תני לעצמך מעוף ויצירה, אל תתביישי ובנוסף, הציצי מדי פעם אצל אחרים....כמו שעשית כאן....ויפתחו לך נתיבים חדשים לחשיבה ולכתיבה.
    שנה פורייה, ושתעבור לך בהנאה.
    גלית ורדי

    השבמחק
  3. ורדי, היי!
    כיף לקרוא את בלוג שלך אפילו עכשיו בארבע בלילה.
    אין ספק שאת אישיות מיוחדת במינה.
    אוהבים אותך כמו שאת!!!

    השבמחק

מודה על קריאת הבלוג וההתייחסות.
גלית