1 ביוני 2011

קונפליקט

הפוסט הזה שונה מקודמיו ובטח לא יהיו כאלו אחריו.
אחד יחיד ומיוחד.

מה יותר?
ללמוד או לעבוד?
זכיתי ביכולת להשתמש בכל פיסה חדשה של ידע  און-לין.
רכזת תקשוב שלומדת תקשוב במקום שצמא לתקשוב. (אולי אפשר להגדיר את זה אחרת אבל גם זו דרך)
אמנם הגעתי עם ארגז כלים לא קטן, אחרת לא הייתי במקום בו אני נמצאת, כך נראה לי, אבל כל המידע סביבי מוסיף פנים אחרות לכל חשיבה ותהליך אליו אני נחשפת.

אז איפה הקונפליקט?
העבודה שופעת ואיתה גם הלימודים. כל מאמר, כל התנסות, כל יישום חדש בלימודים נראה כי צריך מיד לבחון איך יושם או ייושם בעבודה, ולהיפך כל תגלית והתנסות חדשה בעבודה, משליכה על התנהלות אחרת בלימודים.
אז מאיפה לקחת יותר, ואיפה לתת יותר ....המאזניים שלי כבר כמעט קורסות.......הלוואי ויכולתי קצת לנוח בדרך.........

האם לעבוד בלימודים או ללמוד בעבודה?
גם לי אין את התשובה...
ובכל זאת,
מודה לכל מי שלימד אותי איך לחשוב בכל התהליך הזה
ובכלל על התהליך עצמו שקרה.

אז זהו פוסט אחד יחיד ומיוחד, לא כתבתי כאלו לפניו ובטח לא אכתוב אחריו.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מודה על קריאת הבלוג וההתייחסות.
גלית