26 בינואר 2012

פוסטסוף....זה לא סוף, אלא ההתחלה

לידה היא תהליך שבו מסתיים ההיריון האנושי והעובר יוצא מרחם אימו לאויר העולם (ויקיפדיה)


נולדתי עם עכבר ביד
ההיריון החל בחדר קטן בבניין המרצים בקומה שנייה ביולי 2010.
הרבה ספקות 
כושר כתיבה לא מזהיר
כושר קריאה לא ממש מפותח
התחלה "על תנאי" במוסד
תרדמה אקדמית מוחלטת של 22 שנה
.....ותפקיד קטן במכללה.
"הריתי" עם רצון גדול לעשות שינוי בחיי ולמצוא את המקום שייתן לי את ההזדמנות לתרום מכישורי ולעשות זאת באהבה.....


הזכות שנפלה בחיקי לעסוק בתפקיד לשמו אני לומדת וללמוד במקום בו אני עובדת יצרה תהליך שכולו הבנייה. 


התנסות-משוב-רפלקציה, התנסות-משוב-רפלקציה,  התנסות-משוב-רפלקציה....התנסות,
היתרון לו זכיתי, היכולת ליישם את התובנות שלי במעגל שמכשיר אותי "להיות כשירה" היווה גם חסרון בגבולות ה-Blogspot. רציתי לשתף ולתעד בבלוג את תהליך היישום של הלמידה  לכל אורך הדרך ולא יכולתי מטעמים של אתיקה. הפוסטים שלי הלכו לעולמות אחרים. כתבתי על העולם שמלווה אותי, על הדרך בה אני חושבת ולא מה אני יוצרת.

אני חושבת כי תהליך הלימוד שלי לכל אורך התקופה כרוך, משולב ואיננו ניתן להפרדה מהעשייה במכללה. הם השפיעו אחד על השני ויצרו תוצר שאולי לא היה נוצר בכל דרך אחרת.
מודה לכפפות שנזרקו והרמתי, מודה לכל מי שהיה שותף לכל התהליכים שעברתי ומאוד מודה גם לעצמי שלא ויתרתי על דרך שנראתה לי רחוקה וקשה שהתחילה בקטן ופתחה בפני היום דלת חדשה. 
התובנות והרפלקציות שלי באות לידי ביטוי ברחבי המכללה מדי יום ביומו ואני חושבת שהשגתי את המטרה מצאתי את המקום בו אוכל לתרום והתרומה תתקבל באהבה.

השינוי הגדול שניפץ את ה"קרוקודייל דנדי" שבי היה כאשר אבא שלי שאל האם אהיה גם דוקטור ולא השבתי בשלילה ????
למדתי ללמוד בדרך אחרת, מקווה שבמקום בו אני נמצאת אמשיך את תהליך הלמידה.


כהרגלי בקודש (: דאגתי לחיוך קטן לסיום פוסט רציני שכזה.


המתינו בסבלנות לעליית התוכן. יש להכנס לכל אירוע בכדי לצפות בתוכן שלו.
בכל אירוע, תחת התמונה או הסרטון קיים טקסט נוסף, יש לגלול את פס הגלילה מטה במידה והטקסט לא נראה לעיין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מודה על קריאת הבלוג וההתייחסות.
גלית