11 בדצמבר 2011

אל תשכחו להסתכל במראה בתהליך הטמעת התקשוב


תהליך הטמעת התקשוב במוסד אקדמי ובכלל הוא תהליך ארוך וממושך.
תהליך רצוף קשיים, מלווה בתירוצים של חופש אקדמי ובפיזור הטריטוריאלי של המרצים בתפקידיהם במוסדות השונים.
אם הוא מתחיל מלמעלה למטה במבט מערכתי ולפי רציונל מוסדי הרי שבארגון תהייה בקרה והערכה.
בסוף היום, החודש, השנה, יהיה מונצח הכול שחור על גבי לבן.
אם תהליך הטמעת התקשוב בא מלמטה למעלהבמסגרת יוזמה אישית של הרכז היצירתי בעל  יוזמה, תקשורתי ואיש צוות (    מקור: זרקור על רכזי תקשוב)מי יבקר ומי יעריך, ומתי? זה יקרה רק אם תאמינו.

עשו פעם אתנחתא, קחו לכם דף ועיפרון, או מחשב ומקלדת, או אייפד, אפילו אייפון (: רשמו את כל מה שעשיתם, גם אם זו הייתה רק גחמה שלכם, העזה, ניסיון  מלווים באידאל שמאחוריו ראיתם את המטרה הנכספת, תראו את עצמכם במראה ותוכלו להבין האם והיכן מסתתרת ההצלחה...ההצלחה האישית שלכם  שעם כוח רצון ואמונה תוביל את הסביבה להצליח יחד אתכם.
אני כל כך מחכה כבר להיות בפוסט האחרון ולעשות חשבון נפש חופשי מכל סייגים וגבולות ולהעניק את סל הקניות והתובנות שלי  במתנה לכל מי שיחפוץ.

2 תגובות:

  1. גלית יקרה, זאת פעם ראשונה שאני מגיבה לבלוג ויד המקרה הובילה אותי לבחור בבלוג שלך..ורק אז שמתי לב שזאת את,ולכן שמחה אני על כך שבעתיים.לעצם הענין תהליך הטמעת תקשוב באשר הוא,הינו ארוך ומייגע ומחייב הרבה סבלנות ואמונה בצדקת הדרך גם אם מגיע מלמטה כלפי מעלה (לעיתים עוד יותר קשה הטמעתו..).כל תהליך הטמעה ולא רק בתחום התקשוב מחייב פיקוח הדוק ותהליכי בקרה. מאחלת לך המון הצלחה,נראה שאת מאוד נהנית,אהבתי את החשיבה היצירתית. המשיכי לעשות חייל בעבודתך ובלימודייך ,חג אורים שמח - אריאלה ירוחמי (ליכטמן)

    השבמחק
  2. אריאלה, האסימון ירד רק כשנכנסתי לפייסבוק. עולם קטן. לא אשאל למה הבלוג שלי אבל גם יד המקרה כנראה שלא תמיד מקרית. אני אכן נהנית ויוצרת, גם הבלוג הזה הוא "חתיכת" יצירה. תודה על העידוד(: אני נמצאת לדעתי כבר בחצי הכוס המלאה וזה מקל על כל קושי. לימודים מהנים גם לך ונתראה במסדרונות הקמפוס או בנתניה.

    השבמחק

מודה על קריאת הבלוג וההתייחסות.
גלית