26 במרץ 2011

Download, Convert, PPT, Jpg, Html

מה הן המילים האלו?
סביבה תובענית וטובענית. סביבה ללא גבולות.
אם צלצלתם ולא ענית.....תמצאו אותי שם.


אני עוסקת בתקשוב, נחשפת כל יום לסביבה הדיגיטלית.
חוקרת מגלה ואוספת מיומנויות, תוכנות שימושיות, פתרונות לאמצעי הוראה דיגיטליים.
מגלה יישומים חדשים, מתקינה ובודקת מה הם מסוגלים לעשות, במה הם יכולים להועיל אולי אף להקל, מה ניתן ליצור בעזרתן ובהרבה מקרים אני גם מסירה אותם אחרי שעות של חשיבה, ניסוי וטעיה. ואז עוברת ליעד הבא וחוזר חלילה. אגב, גוגל הוא החבר "הכמעט הכי טוב" שלי.
ולכל חברי לתואר שני בתקשוב ולמידה, זהו תהליך ארוך וסבלני של שנים של למידה מתמשכת, של איסוף מיומנויות, של המון אכזבות ותסכולים בדרך (כמו אלו שגם אתם חווים) של רפלקציות ותובנות.

סבלנות, חשיבה, ניסוי וטעיה.
מילות המפתח.
לפני מספר חודשים, התחלתי לימודי לתואר שני בחינוך, במגמת תקשוב ולמידה.
ואז הגיעו התסכולים גם אלי !!!!!!!!!!!
קריאה מייגעת של מאמרים בנושאי חינוך, קריאה בכלל של תאוריות ופילוסופיות.
לזכור ולזכור ולזכור.
ואיך אוכל? אצלי זה מתרכז בלוגיקה שמאחורי המחשב. שם זה מסתדר, יש רצף, יש תהליכים, יש הבניה מסודרת.
ופתאום, מסות של כתובים...הרבה אותיות, משפטים....לא מבינה מה רוצים ממני.
היו רגעים של משבר....כן, גם אצלי זה קורה.
שינסתי מתניים ויצאתי למשימה.......משימה ארוכה ומייגעת.
והנה, הסתיים לו סמסטר ראשון, השגתי את היעדים הנדרשים והבנתי שגם לזה אני מסוגלת. 
ומה בבלוג הזה?
תובנות, רפלקציות, תהליכי למידה, חוויות ודעה אישית על החודשים שהיו והשנה שתבוא.
  
  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מודה על קריאת הבלוג וההתייחסות.
גלית