6 בספטמבר 2011

כמה "לירות" שווה התקשוב?


יישומי תקשוב בחינוך - פרס מצויינות....

הקריטריונים לזכייה בפרסים על פי מידת חשיבותם: (בהרחבה בקישור)


  1. שימוש מתמשך בטכנולוגיה ובפדגוגיה המתוקשבת. מדדים: לפחות שנת לימודים אחת.
  2. יזמות וחדשנות של הפרויקט / הכלי התקשובי. מדדים: ייחודיות, מקוריות, מוטיבציה אישית.
  3. מידת השימוש בפרויקט ............ מדדים: סטטיסטיקת כניסות. מספר הודעות בפורום, פוסטים בבלוגים, סרטי וידאו וכו').
  4. קידום ההוראה של .........הטמעת הפרויקט/הכלי התקשובי. מדדים..................
  5. שיתופיות ועבודת צוות. מדדים: מספר חברי הצוות השותפים ליוזמה ופועלים בה, תפוקות קבוצתיות
אין ספק שהיום אנחנו קוראים את זה ומבינים גם מה שכתוב.
כתוב בשפה פשוטה: למען קידום ההוראה, תשקיעו הרבה מחשבה, יצירתיות, חדשנות, עם המון סיפוק אבל במיוחד: לכו לעבוד קשה יותר.
על כך מציעה רשת אורט 10 ש"ח עבור כל הפרסים
מה מקבל כל זוכה? 2000? 3000? ש"ח.
חודש אחד בתוספת שעורים פרטיים והשלמנו סכום זה.
למה לעבוד כל כך קשה כל השנה עם "התקשוב הזה"????
1. מי שיש לו "אני מאמין" מתוקשב.....לא מעניין אותו הכסף
2. מי שהכסף יעניין אותו, יצטרך לעבוד מאוד קשה, לא בטוח שהתמורה מתאימה
בכל מקרה.......הקריטריונים שמוגדרים הם ללא קלים והעבודה קשה...אז אם רוצים לעודד את "העם" ולשלב את התקשוב בחינוך......וגם נותנים על זה פרס......
אנחנו יודעים שקשה להטמיע את התקשוב!!!!!!!!! ומעטים הם אלו שזו תפיסת עולמם.
אז אם כבר נותנים פרסים בכדי לעודד, האם זה יעודד את מי שזה אמור לעודד???????????

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

מודה על קריאת הבלוג וההתייחסות.
גלית